сряда, 15 май 2013 г.

Конкурсът "Моята гатанка" приключва днес. 
Ние вече изпратихме нашите гатанки, придружени от рисунки с отговорите на посочения адрес. 
А ето и гатанките, с които участваме :) 


Тя е малка, палава и игрива,
във водата плува и лудува,
хвана ли я с въдицата сега,
бързо в тигана ще я опека.
Що е то?
/риба/
Нина Видева 




Какво ли е това,
което нарисувах аз сега?
Като сърпче извита,
със седем цвята покрита.
Ще я видим, когато завали,
ала и слънце трябва да блести.
                                  Що е то?
                              /дъгата/
Иван Пенев 


Тичам си по плажа, олеле, какво да кажа.
Бързо устремен, тръгва той към мен.
Настрани върви, от никого не се бои.
Със щипки ще ме атакува, после в морето заплува.
Аз отдъхнах си сега, вие познахте ли го, деца?

                                                Що е то?
/раче/
Борис Николов



От небето ни се смее,
ту се скрива, ту пък грее.
С лъчите ни огрява,
хубаво ни сгрява.
Нощес се скрива,
за да си почива.

                 Що е то?
               /слънцето/

Татяна Генова 


Слънцето изгрява славно,
а детенцето се буди бавно,
мързеливо се протяга,
за градинка ще се стяга.
Първо нещо да направи,
а довечера да не забрави –
кои са тези дрешки,
които сутрин ги съблича,
вечер ги облича.
Що е то?
/пижама/
Ваян Янков 



Сутрин ме събуждат
нейните ръце.
С нежност ме опсипва
нейното сърце.
И цялата си обич
ми подарява тя.
Що е то?
/мама/
Пламен Георгиев 




Мънички са ми крилцата,
сивички са ми перцата.
Чик – чирик пея аз,
цяла зима съм при вас.
Що е то?
/врабче/
Станислав Радев