петък, 11 октомври 2013 г.

Конкурс "Лаборатория по ИГРОНАВТИКА"

Група "Детелина" се включи в конкурса "Лаборатория по ИГРОНАВТИКА". Можете да видите нашите проекти, с които участваме. Блаагодарим на всички родители, които също активно се включиха с интересни идеи! Очакваме резултатите с голямо нетърпение! :)

Явор Атанасов
Моят бухльо се казва Грего! Живее на едно дърво близо до нас! Много си играя с него!
 Ирина Ангелова
Аз нарисувах Кокошката Меги. Дано Ви хареса!
 Пламен Георгиев
Тъй като съм от група „Детелина“ с мама направихме детелинена игра „Бъди весело човече“.



 Христина Тодорова
Много ще се радвам, ако имам плючена играчка Мис близалка, с която да си играя. За сега само я нарисувах. 
 Иван Пенев
Моята овчица се казва Дарвин! И той като мен много обича да кара скейборд.
 Даная Василева
Моята мечтана играчка е пилето Сузи.

 Иванина Гроздева
Аз винаги съм обичала бухалите. Направих семейство бухали – мама, татко и аз. Обичам дас си играя с тях и те също много ме обичат! Имат си и имена – тати Бух, мама Бухла и малкото Бу J

Ние сме Дани, Борко и Ваян. Това е нашият робот. Той се казва Стамат и много го обичаме.



Даниеле Жеков
Това е моята голяма печка за малки хора. 
 Прекрасната кукла Калинка. 
 Семейство костенурки - тати Турбо, мама Светкавица и малкото Ракетче :)


Повече за конкурса можете да прочетете на Фейсбук страницата: https://www.facebook.com/LaboratoriaZaKastiMechti